Mycie auta to podstawowa czynność pielęgnacyjna, która wykonuje każdy z nas.Nasze studio oferuje dokładne mycie wnętrza oraz ręczne mycie karoserii z największą dokładnością. Zapewni to odświeżenie wyglądu samochodu, zmniejszenieniszczenia się karoserii. Nasza pasja przerodzona w staranność zadowoli nawet najbardziej wymagających klientów.

Mycie detailingowe na czym polega ?
Mycie detailingowe samochodu składa się z wielu etapów. Kolejność jest tutaj bardzo istotna. Jeśli na karoserii znajdują się rozbiete owady bądź ptasie odchody nanosimy na nie Spinel(płyn na owady) i pozostawiamy na 30 sekund. Dokładnie spłukujemy cała karoserie woda pod ciśnieniem aby pozbyć się wierzchniej warstwy brudu zwracając szczczegolna uwagę na koła i nadkola gdzie zbiera się go najwiecej. Nanosimy na felgi Garnet – deironizer oraz na opony APC i przy pomocy rożnego rodzaju szczątkom i pędzelkom czyścimy felgi po kolei i spłukujemy je. Następnie spryskujemy samochód piana aktywna o neutralnym pH i pozostawiamy na kilku minut do rozpuszczenia brudu. Wszystko po to aby usunąć jak najwiecej zanieczyszczeń z karoserii przed kontaktem mechanicznym. Podczas gdy nasza piana aktywna rozpuszcza brud możemy przy pomocy pędzelka i Zirkon – APC w odpowiednim stężeniu wyczyścisz wszystkie mało dostępne zakamarki np. grill, emblematy, wlew paliwa, wnęki w drzwiach po czym całość spłukujemy. Po tych etapach możemy przystąpić do mycia właściwego karoserii. Nie możemy zapomnieć o używaniu tutaj dwóch wiader, jednego z woda i szamponem i drugiego z sama woda do opłukiwania rękawicy z brudu po każdym kontakcie z karoseria. W każdym wiadrze powinien znajdować się separator brudu, który umożliwi osiadanie się piasku na dnie wiaderka. Do mycia najlepiej posłużyć sie Royal wash mitt – rękawica z miękkiego włosia, która dokładnie doczysci każde miejsce nie rysując przy tym samym lakieru. Auto myjemy od dołu do góry czyli od elementów najmniej zanieczyszczonych czyli np. dach, szyba czołowa, maska po elementy najbardziej zanieczyszczone np. tył samochodu, dołu drzwi, progi. Po każdym elemencie rękawice dokładnie płuczemy w wiaderku z czysta woda po czym ponownie nabieramy na nią szapomon z pierwszego wiaderka. Po umyciu całej karoserii samochód dokładnie płuczemy następnie na wilgotny lakier nanosimy Beryl – tar and glue remover w celu usunięcia smoły i asfaltu z karoserii. Beryl nanosimy na dolne partie samochodzu mniej więcej do połowy wysokości drzwi tam tego rodzaju zanieczyszczeń zbiera się najwiecej. Po 5 minutach dokładnie spłukujemy. Następnie nanosimy na cała karoserie Garnet – deironizer, który doskonale poradzi sobie z osadami metalocznymi tj pył z klocków hamulcowych, lotna rdza. Garnet po kontakcie z zanieczyszczeniami metalicznymi barwi się na czerwono/fioletowy kolor. Po odczekaniu 5 minut możemy użyć deironizera jako lubrykantu i wyglinkowac cała karoserie aby usunąć pozostałe wtrącenia pozostale na lakierze albo spłukać samochód i do glinkowania użyć dedykowanego lubrykantu. Na sam koniec osuszamy samochód ręcznikiem możemy wspomóc się sprężonym powietrzem aby usunąć wodę z wszyskich szczelin. A żeby auto wyglądało perfekcyjnie po takim myciu przy pomocy Topaz myjemy szyby i nakładamy nasz dressing, który świetnie przyciemni oponę i nada jej kolor głębokiej czerni.